Scroll Top

Pályázatok

Untitled-7 01 Artboard 1
Untitled-7 01 Artboard 1

Mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram

KEDVEZMÉNYEZETT: "MERKÁTOR-TEX" Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-8.3.5-18/B

PROJEKT CÍME: Mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram

PROJEKT CÉLJA: Forgóeszközfinanszírozás – Készletbeszerzés

VISSZATÉRÍTENDŐ HITEL ÖSSZEGE: 25 000 000 Ft


A projekt megvalósításának kezdete: 2022.12.09. A projekt fizikai befejezése: 2023.12.08.

A PROJEKT BEMUTATÁSA:

Mikro,-kis és középvállakozások forgóeszköz hitele 0 % kamattal , 5 évre

A Hitelprogram célja, hogy támogassa a mikro-, kis- és középvállalkozások zavartalan likvid működését, az ehhez szükséges készletbeszerzések és működési költségek finanszírozása által, a hatályos, termékleírásban meghatározott elszámolható költségek mentén. A GINOP-8.3.5-18 kódszámú program a vállalkozások működési költségeinek fedezésére kínál megoldást önerő nélkül, maximum öt éves futamidővel, 100%-os előleg mellett.

Untitled-7 02 Artboard 3
Untitled-7 02 Artboard 3

Modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések a Merkátor-Tex Kft-nél

KEDVEZMÉNYEZETT: "MERKÁTOR-TEX" Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-1.2.14-20-2021-00263

PROJEKT CÍME: Modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések a Merkátor-Tex Kft-nél

TÁMOGATÁS ÖSSZEGE: 58.161.113 Ft

TELJES KÖLTSÉG: 83.087.304 Ft

TÁMOGATÁS MÉRTÉKE: 70%


A projekt megvalósításának kezdete: 2021.07.01.

A projekt fizikai befejezése: 2022.12.31.


A PROJEKT BEMUTATÁSA:

A pályázat keretében egy komplex fejlesztést valósítunk meg. A projektben gépbeszerzés, építési tételek, bérköltség, munkavégzés feltételeinek fejlesztése, bérleti díj elszámolása, hardver beszerzés, marketing tanácsadás tevékenységek valósulnak meg.

A vállalkozásunk által forgalmazott termékek jelenleg 4 nagyobb termékcsoportra osztható: rövidáru (cérna, gumi, tű, szalag, tépőzár, csatt, gomb stb), méteráru (ruházati szövetek, kelmék), lakástextil (függöny, bútorszövet, karnisok, vásznak), kézimunka (kötés, horgolás, hímzés stb kellékei).

Az eszközbeszerzéssel egy új függöny gyártó sort helyezünk üzembe. A jelenlegi magyar és külföldi besszállítók anyagait fogjuk továbbra is feldolgozni és a méteráruból kész méretre gyártott terméket gyártani, tehát custom made tevékenységet végezni. Megrendelőink gyakran lakberendező, belsőépítész által kialakított belsőhöz kérik az egyedi méretezésű, gyártású függönyöket.

Az eszközök használata felhasználóbarát, ezáltal csökken a gyártásra fordított idő és energia, munkatársaink leterheltsége is csökken. Az általunk vásárolni kívánt gépekkel a lakástextil gyártási piacon kiváló minőséget, egyedi kivitelezést, gyors gyártást tudunk nyújtani leendő megrendelőinknek. Kiegészítő szolgáltatásként az elkészült termékek felrakását is vállaljuk.

A lakásépítések és felújítások várható fellendülésével számolunk, ami magával húzná a lakástextil fellendülését is, így cégünk jól időzített fejlesztéseivel, saját textilcsaládjával erősödhet a piacon. A Covid járvány okozta bizonytalan helyzet rávilágított annak szükségességére, hogy a cég szélesítse tevékenységét a már meglévők kiaknázásával – kész textiltermék gyártása.

A modernebb géppark kevesebb selejt és hulladék-anyaggal dolgozik, ezzel fenntarthatóbb és eredményesebb működési költséget tudunk elérni. A telephelyünk energetikai felújításával, nyílászárócserével, hőszigeteléssel csökken a rezsiköltségünk és fenntarthatóbb lesz a működésünk.

Cégünk számára a kitörési pont lehet, hogy minél nagyobb feldolgozottságú szinten értékesítsük termékeinket. A lakástextil készítés teljes menetét házon belül végezzük, a tervezéstől a megvalósításig. Minden ízlésnek megfelelően, rövid határidővel kell dolgoznunk megrendelőinknek. A pályázattal fejlesztjük a cég telephelyét, informatikai és eszközparkját, és szakembereit ebben az irányban. A magasabb hozzáadott értékű termékek magasabb árbevételt, magasabb profitot jelent.

Untitled-7 03 Artboard 4
Untitled-7 03 Artboard 4

Komplex informatikai rendszer fejlesztése

SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01698

SZERZŐDÉS CÍME: A Merkátor-Tex Kft. komplex informatikai rendszer fejlesztése.

SZERZŐDŐ NEVE: MERKÁTOR-TEX Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Konstrukció keretében igényelt kölcsön: 15 290 000 Ft 50,00 %

Konstrukció keretében igényelt vissza nem térítendő támogatás: 12 232 000 Ft 40,00 %

A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt keretében bevezetésre került egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HR modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok ráadásul lehetővé teszik bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési hatékonyságát. A feladatok státuszait követő rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a számára szükséges dokumentumokat. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve, hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A CRM modullal egy rendszerben tárolhatjuk partnereink, ügyfeleink adatait, és számukra értékesítési és marketing tevékenységet tudunk kezdeményezni. A tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A beszerzés, logisztika modullal az árubeszerzéseinket fogjuk digitálisan kezelni. A Gyártási modullal a gyártási tevékenységünk folyamatai, a receptúránk kerül egy rendszerbe. A projekt sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költségmegtakarítást, valamint árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további fejlesztések megvalósítására.


A projekt befejezési dátuma: 2023.01.03.